• Linkpartners
  • Search
  • Airconditioning
    • Boxventilatoren
    • Cassettemodellen
    • Condenspompen
    • Luchtgordijnen
    • Dakventilatoren
    • Plafondonderbouw modellen
    • Printplaten
    • Satelliet modellen
    • Toebehoren
    • Vloermodellen
    • VRF systemen
    • Wandmodellen
  • Bouw
    • Bevestigingsmaterialen
    • Dakmaterialen
    • Gereedschappen
  • Compressoren
    • Acc
    • Aspera
    • Bitzer
    • Bristol
    • Carlyle
    • Carrier
    • Copeland
    • Daikin
    • Electrolux
    • Embraco
    • L'Unite Hermetique
    • Maneurop
    • Sanyo
    • Secop
    • Tecumseh
  • Electromotoren
    • Bauknecht
    • Delta
    • Cantoni
    • Dutchi
    • EBM
    • Eco
    • Elco
    • Emi
    • Frascold
    • Luvata
    • Ma-vib
    • Plaset
    • Radlon
    • SMEN
    • Soga
    • Süd-Electric
    • Ziehl Abegg
  • Electrotechniek
    • Frequentieregelaars
    • Magneetschakelaars
    • Mespatronen
    • Motorbeveiligingen
    • Ster-driehoek compleet
    • Thermische blokken
    • Verlichting en lampen
  • Gereedschappen
    • Electrisch gereedschap
    • Handgereedschap
  • Grootkeukentechniek
    • Koel en vriescellen
    • Pompen
  • Horeca apparatuur
    • Solenoidcoils
    • Motoren ventilatoren
    • Pompen
    • Printplaten powerboards
    • Thermostaten
    • Timers
  • Koeltechniek
    • Compressoren
    • Condensors
    • Druksensors
    • Electronische regelapparatuur
    • Expansieventielen
    • Hygrometers
    • Filter drogers
    • Hygrostaten
    • Leidingen en fittingen
    • Magneetkleppen
    • Magneetspoelen
    • Manometers
    • Olieniveauschakelaars
    • Ontdooiklokken
    • Pressostaten
    • Temeratuursensoren
    • Terugslagkleppen
    • Thermometers
    • Thermostaten
    • Ventilatoren
    • Verdampers
    • Warmtewisselaars
  • Luchtbehandeling
    • Buisventilatoren
    • Boxventilatoren
    • Dakopstand
    • Dakventilatoren
    • Hygrostaten
    • Kanalen en kleppen
    • Luchtbehandelingskasten
    • Luchtfilters
    • Raamventilatoren
    • Regelapparatuur
    • Slakkenhuisventilatoren
    • Stoombevochtigers
    • Vlinderkleppen
    • Wandventilatoren
    • Warmteterugwinning
    • Woonhuisventilatoren
  • Sanitair
    • Bidets
    • Kranen
    • Ligbaden
    • Sifons
    • Toiletpotten
    • Urinoirs
    • Wastafels
  • V-snaren V-belts
  • Veiligheid
    • Blusmiddelen
    • Brandmelders
    • Noodverlichting
    • Pictogrammen
    • Rookmelders
  • Verwarming
    • Afsluiters en kleppen
    • Boilers Remeha
    • CV Ketels
    • Pompen Atag
    • Pompen Grundfos
    • Pompen Wilo
    • Pompen KSB
    • Radiatoren Quinn
    • Radiatoren Stelrad
    • Thermostaten Honeywell
    • Thermostaten Remeha
    • Warmtepompen Vaillant
    • Zonneboilers Vaillant
    • Zonnepanelen Atag
    • Zonnepanelen AO Smith
    • Zonnepanelen Bosch
    • Zonnepanelen Nefit
    • Zonnepanelen Ubbink
  • Witgoed
    • Koelkasten
  • Cataloque download
  • Technisch advies
  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Partners
  • Linkpartners

 Download catalogus

        Download catalogus

 

ALGEMENE LEVERINGSVOORWAARDEN TECHNIEKHULP  (hierna te noemen leverancier of verhuurder.) te Schagen, KvK nummer 3713293. Gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Noordwest-Holland, Alkmaar.

ALGEMENE BEPALINGEN
 
Artikel 1: Toepasselijkheid

Deze voorwaarden gelden voor alle aanbiedingen, waaronder bijvoorbeeld worden begrepen offertes, en alle overeenkomsten die Techniekhulp met de klant aangaat, een en ander behoudens voor zover door Techniekhulp uitdrukkelijk en schriftelijk van deze voorwaarden is afgeweken.
Onder de klant, hierna ook te noemen huurder, wordt in ieder geval verstaan de contractpartij aan wie Techniekhulp roerende zaken, waaronder bijvoorbeeld worden begrepen zakelijke en industriële koeling/airconditioning (hieronder in het hiernavolgende ook te verstaan watergekoelde koelmachines en overige koeltechnische produkten en hulpmiddelen) verhuurt of verkocht.
Techniekhulp wijst aanvullende en/of afwijkende (algemene) voorwaarden van de klant, waaronder bijvoorbeeld worden begrepen branche-voorwaarden, uitdrukkelijk van de hand. Deze gelden niet, tenzij uitdrukkelijk door Techniekhulp aanvaard.

Artikel 2: Totstandkoming overeenkomst

2.1. Alle aanbiedingen van Techniekhulp zijn geheel vrijblijvend. Beschrijvingen in de aanbiedingen van Techniekhulp zijn zo nauwkeurig mogelijk, maar binden Techniekhulp niet.
2.2. Zodra Techniekhulp de door de klant voor akkoord ondertekende overeenkomst heeft ontvangen, is de overeenkomst tot stand gekomen, zulks onverminderd het bepaalde in 2.3. Overeenkomsten of
opdrachtbevestigingen gesloten per electronische mail worden geacht als rechtsgeldig en worden beschouwd as getekende overeenkomst.
2.3. Een door de klant getekende overeenkomst kan door Techniekhulp onverwijld na de ontvangst worden herroepen, ook al bevat deze aanbieding een termijn voor aanvaarding en geschiedt aanvaarding binnen deze termijn.
2.4. De inhoud van de prijslijsten van Techniekhulp , drukwerken, websites, brochures e.d. binden Techniekhulp niet, tenzij in de overeenkomst daarnaar uitdrukkelijk wordt verwezen.

Artikel 3: Levering en andere prestaties

3.1. Opgegeven of overeen gekomen levertijden van alle andere prestaties, door Techniekhulp te verrichten, gelden niet als fatale termijnen. Voor goederen te leveren door Techniekhulp.nl geldt een maximale levertijd van zes maanden.Deze tijden gelden steeds (bij benadering). Techniekhulp kan op geen enkele wijze aansprakelijk zijn jegens de klant indien om welke reden dan ook de genoemde levertijd wordt overschreden.
3.2. Bij niet-tijdige levering en/of prestatie dient Techniekhulp schriftelijk in gebreke te worden gesteld.
3.3. Het door de klant, of in opdracht van de klant door een derde, plaatsvindende vervoer van het verhuurde of verkochte naar de klant toe, respectievelijk naar de verhuurder of verkoper toe, waaronder wordt begrepen verpakking, in-en uitladen en laden lossen geschiedt voor rekening en risico van de klant, ongeacht enig andersluidend beding. De klant is verplicht dit vervoer c.a. deugdelijk te verzekeren. Dit vervoer dient te geschieden per daartoe geschikt vervoermiddel. Wanneer voor laatstgenoemd vervoer van het gehuurde of verkochte door de klant als bedoeld in artikel 3.3 van de openbare weg gebruik wordt gemaakt, moet de huurder zelf zorgdragen voor het verkrijgen van toestemming daartoe van de bevoegde autoriteiten. De huurder of koper is jegens verhuurder of verkoper aansprakelijk voor eventuele uit het gebruik van de openbare weg voortvloeiende schade, hoe en door wie ook veroorzaakt. Het is de huurder niet toegestaan het gehuurde te vervoeren en/of te verplaatsen zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van verhuurder. Bij niet naleving van deze bepaling is huurder aansprakelijk voor alle schade daaruit voortvloeiend.
3.4. Techniekhulp is gerechtigd om in gedeelten te leveren en/of presteren (en te factureren).
3.5. De huurtermijn vangt aan en eindigt op de data zoals opgenomen in de huurovereenkomst; indien het gehuurde door welke oorzaak dan ook niet op de overeengekomen datum voor aflevering of afhalen wordt afgeleverd of afgehaald dient niettemin de huur vanaf de overeengekomen datum van aflevering of afhalen te worden betaald. Indien het gehuurde voor de in huurovereenkomst genoemde datum van beëindiging van de huurovereenkomst wordt teruggeleverd aan verhuurder moet huurder de huurprijs over de gehele overeengekomen huurtermijn betalen.
Indien het gehuurde niet opgehaald kan worden door verhuurder op de in de huurovereenkomst overeengekomen datum, bijvoorbeeld en onder andere door afwezigheid van huurder en/of niet bereikbaarheid van de locatie van het gehuurde of welke oorzaak ook, is huurder aansprakelijk voor alle kosten, schade etc. die daaruit voortvloeien. In geval van (met instemming van verhuurder) voortduren van de huur, na afloop van de overeengekomen huurtermijn, wordt de huur berekend en betaald op basis van de overeengekomen huurprijs en zullen alle bepalingen van de huurovereenkomst inclusief algemene voorwaarden van kracht blijven. Verhuurder behoudt zich het recht voor om de huurtermijn niet te verlengen. Indien huurder het gehuurde niet tijdig teruglevert, is hij aansprakelijk voor alle kosten die hieruit voortvloeien.
3.6. Aflevering en retourhalen geschiedt uitsluitend op werkdagen en wel tijdens kantoor uren, tenzij anders overeengekomen.
3.7. De minimale huurperiode bedraagt 1 week. Indien geen termijn is overeengekomen geldt een te hanteren opzegtermijn van 10 kalenderdagen
3.8. Huur dient opgezegd te worden schriftelijk met in acht name van de opzegtermijn.
3.9 Huurder of koper is verplicht de door Techniekhulp aangeboden goederen in ontvangst te nemen.
3.10 Het door huurder of koper opgegeven adres ter aflevering van diensten of goederen is bindend. Aflevering op andere adressen dan tussen klant en Techniekhulp overeengekomen zijn voor risico van klant, waarbij klant de betalingsverplichting aan Techniekhulp blijft houden.

Artikel 4: Prijzen

4.1. De in de aanbiedingen van Techniekhulp vermelde prijzen zijn in euro’s en exclusief B.T.W., andere belastingen en heffingen en exclusief verzekering en buitengewone (on)kosten. De prijzen van Techniekhulp gelden voor de in de offerte van Techniekhulp of opdrachtbevestiging genoemde leveringsomvang en prestaties. Meer of bijzondere prestaties (zoals bijvoorbeeld schoonmaakkosten of extra kosten ten gevolge van laden en/of lossen gedurende een langere tijd dan de in de overeenkomst voorziene tijdsduur) worden dus afzonderlijk berekend tegen de daarvoor bij Techniekhulp geldende tarieven.
4.2. Indien zich na de aanbieding van Techniekhulp of na de totstandkoming van de overeenkomst een wijziging voordoet in factoren die de prijzen van Techniekhulp bepalen, zoals bijvoorbeeld verhoging van de kostprijs, brandstofprijzen, loonkosten, sociale lasten, belastingen, verzekeringen, is Techniekhulp gerechtigd deze alle in de prijs door te berekenen aan de klant. Techniekhulp is ook gerechtigd om bij de overgang van een kalenderjaar tijdens de huurperiode de huurprijs aan te passen op grond van het inflatie percentage en/of nieuwe huur lijstprijzen.
4.3. Een verrekening van stilstand op erkende Christelijke en Nationale feestdagen en daarmee gelijk te stellen feestdagen zal niet plaatsvinden. De huurprijs is erop gebaseerd, dat de huur op deze dagen, evenals gedurende alle (normale) weekends, normaal wordt doorbetaald.
4.4. De prijzen zijn gebaseerd op de tijdens de offerte respectievelijk contractdatum geldende hoogte van lonen, loonkosten, sociale en overheidslasten, vrachten, assurantiepremiën, prijzen van grondstoffen, (hulp)materialen,
onderdelen, wisselkoersen van buitenlandse valuta en van alle andere kosten. In geval van verhoging van een of meer van deze factoren zijn wij gerechtigd de offerte respectievelijk contractprijs dienovereenkomstig te
verhogen, e.e.a. met inachtneming van de eventueel terzake bestaande wettelijke voorschriften, met dien verstande echter dat reeds op de offerte respectievelijk contractsdatum bekende toekomstige prijs- verhogingen op dat moment moeten worden vermeld.
Wij behouden ons het recht om de prijzen te allen tijde zonder voorafgaande kennisgeving te wijzigen.
4.5. De prijzen zijn gebaseerd op levering af magazijn.

Artikel 5: Betaling

5.1. De klant dient de in de overeenkomst vermelde waarborgsom op de bankrekening van Techniekhulp bijgeschreven te hebben uiterlijk 1 week voorafgaande aan de overeengekomen datum van levering van het gehuurde. Indien de termijn tussen de datum van het sluiten van de overeenkomst en de datum van de levering minder dan 1 week bedraagt, dient de waarborgsom op eerste verzoek van Techniekhulp door de klant per omgaande telefonisch te worden overgeboekt op bankrekening van Klimaat Totaal, met dien verstande dat de waarborgsom in alle gevallen uiterlijk 24 uur voor de datum van levering moet zijn bijgeschreven op de bankrekening van Techniekhulp. Bij gebreke van tijdige betaling van de waarborgsom door de klant als in het bovenstaande omschreven, is Techniekhulp gerechtigd om de overeenkomst als ontbonden te beschouwen, onverminderd het recht van Techniekhulp op betaling door de klant van het door de klant krachtens de overeenkomst verschuldigde, benevens het recht van Techniekhulp op vergoeding door de klant van schade, kosten etc. Alle (overige) betalingen, waaronder huurprijsbetalingen dienen te geschieden binnen de in de huurovereenkomst gestelde termijn. Deze betalingstermijn geldt als een fatale termijn. Indien de betalingen niet binnen de gestelde termijn zijn voldaan, is huurder in verzuim door het enkele verloop van de termijn zonder dat sommatie of ingebrekestelling is vereist.
5.2. facturering geschiedt vooruit. Betalingen dienen vooruit te worden betaald. Transportkosten vice versa en montage/demontagekosten worden bij de eerste facturering verrekend. Op basis van nacalculatie zal verrekend worden aan het einde van de huurperiode.
5.3. Alle betalingen dienen zonder korting en verrekening te geschieden.
5.4. De door de klant gedane betalingen strekken steeds ter betaling van alle verschuldigde rente en kosten en vervolgens van opeisbare facturen die het langst openstaan, zelfs al vermeldt de klant dat voldoening betrekking heeft op een andere of latere factuur.
5.5. Huurder dient Techniekhulp onmiddelijk schriftelijk te informeren, indien huurder surseance van betaling aan gaat vragen, in faillissement dreigt te geraken en/of beslag wordt gelegd op het gehuurde door derden.
5.6. Indien de klant een of meerdere betalingsverplichtingen niet, niet tijdig of niet volledig nakomt, is de klant vanaf de vervaldatum aan Techniekhulp een rente verschuldigd over alle te late betalingen ter hoogte van het percentage van de wettelijk rente vermeerderd met 2, per maand of gedeelte van een maand, waarbij een gedeelte van een maand geldt als een volledige maand. Tevens is de klant alsdan de buitenrechtelijke incassokosten verschuldigd; het bedrag daarvan bedraagt 15% van het bedrag van de achterstallige betaling of zo veel meer als de werkelijke kosten bedragen. Verder is de klant alsdan verschuldigd de gerechtelijke incassokosten: indien de werkelijke gerechtelijke incassokosten (waaronder eveneens begrepen de kosten van de advocaat van Techniekhulp) hoger zijn dan het bedrag dat staat vermeld aan proceskosten in het te wijzen gerechtelijk vonnis, dan is de klant het meerdere aan Techniekhulp verschuldigd, voorzover Techniekhulp de gerechtelijke procedure heeft gewonnen; tevens is huurder eventuele kosten van faillissementsaanvragen en eventuele opslagkosten in geval van opschorting van levering verschuldigd. Verhuurder heeft voorts, onverminderd het recht om betaling van de niet betaalde huur met rente en kosten te vorderen, Techniekhulp heeft het recht:
a. maatregelen te treffen die tot gevolg hebben dat huurder van het gehuurde geen gebruik kan maken tot de achterstand in de betaling van de huur geheel is opgeheven. Gedurende deze tijdelijke stilstand van het gehuurde moet de huur normaal worden betaald en vervolgens/of
b. de huurovereenkomst onmiddellijk en van rechtswege als geëindigd te beschouwen, zonder dat een ingebrekestelling of rechtelijke tussenkomst is vereist. Alsdan zal de verhuurder gerechtigd zijn het gehuurde op kosten van de huurder te doen weghalen, waarbij de huurder verplicht is aan verhuurder toegang te verschaffen tot de plaatsen waar zich het gehuurde bevindt.
5.7. Techniekhulp is gerechtigd om zonder opgaaf van redenen zekerheid voor toekomstige betalingsverplichtingen van de klant te verlangen voor (verdere) uitvoering door Techniekhulp van de overeenkomst.
5.8 Bij niet tijdige betaling is Techniekhulp gerechtigd om
huurder of koper administratiekosten in rekening te brengen ter hoogte van € 10,- bij een eerste herinnering en € 15,- bij een tweede herinnering,waarbij Techniekhulp gerechtigd is dit bedrag jaarlijks aan te passen.

Artikel 6: Keuring/Onderhoud en klachten

6.1. Techniekhulp moet het geleverde of verhuurde in goede staat afleveren of voor afhalen door/namens huurder beschikbaar houden. Huurder heeft het recht het gehuurde voor aflevering of afhaling te keuren. Indien de huurder van dit recht geen gebruik heeft gemaakt, wordt het verhuurde geacht in goede staat en volledig te zijn afgeleverd.
6.2. Huurder is verplicht de bij het verhuurde behorende en aan huurder verstrekte gebruikshandleiding strikt en volledig na te leven, zoals ook is opgenomen in de overeenkomst tussen Techniekhulp en huurder. Indien huurder nalaat genoemde gebruikshandleiding strikt en volledig na te leven kan huurder nimmer enig beroep doen op een eventueel gebrek in de zaak of prestatie, zulks terwijl huurder gehouden is zijn (betalings)verplichtingen volledig na te komen, onverminderd het recht van verhuurder om de overeenkomst als ontbonden te beschouwen en onverminderd het recht van verhuurder op volledige vergoeding van de schade, kosten etc. Correcte naleving van de gebruikshandleiding impliceert overigens niet dat Techniekhulp in voorkomend geval aansprakelijk is.
6.3. Huurder is verplicht het gehuurde gedurende de huur voor zijn rekening in behoorlijke en bedrijfsvaardige toestand te houden en is verplicht onmiddellijk na een ontstane storing die storing aan verhuurder te vermelden. Alle nodige reparaties, ook indien het gehuurde ten gevolge van toeval, molest en/of welk andere gebeurtenis ook beschadigd is, met uitzondering van reparaties ten gevolge van normale slijtage, zullen op kosten van huurder vanwege verhuurder worden uitgevoerd. Het is huurder zonder voor afgaande schriftelijk toestemming van verhuurder niet toegestaan het gehuurde te repareren of te doen repareren. Verhuurder heeft tijdens de huur te allen tijde het recht het recht het gehuurde te controleren of te doen controleren. Niet uitoefening van deze controle doet geen afbreuk aan de rechten van verhuurder.
6.4. De klant kan op een zichtbaar en/of niet zichtbaar gebrek in de zaak of prestatie geen beroep meer doen indien hij niet binnen bekwame tijd, die niet langer is dan één werkdag nadat hij de tekortkoming ontdekt of redelijkerwijs had moeten ontdekken, bij Techniekhulp terzake hiervan schriftelijk  heeft geprotesteerd onder opgaaf van redenen.
6.5. De klant zal Techniekhulp te allen tijde de gelegenheid bieden een eventueel gebrek te herstellen.
6.6. De klant verliest alle rechten en bevoegdheden die hem te dienste stonden op grond van een gebrek in de zaak of de prestatie indien hij niet binnen de hierboven vermelde termijnen en op de hierboven vermelde wijze heeft gereclameerd en/of hij Klimaat Totaal niet de gelegenheid heeft gesteld een gebrek te herstellen.

6.7. Retournering van het door Techniekhulp geleverde kan alleen geschieden na de voorafgaande schriftelijke toestemming van Techniekhulp en dienen binnen 48 uur en in een onbeschadigde verpakking, na levering in het bezit te zijn van Techniekhulp.
6.8. Door het indienen van een klacht wordt de betalingsverplichting niet opgeschort.
6.9 Huurder, direct of indirect via derde partijen, is niet toegestaan een wijziging aan te brengen aan het gehuurde. Huurder is verplicht het gehuurde in eigen beheer te houden en het te behandelen en te bewaren als een goede huisvader.

Artikel 7: Overmacht

7.1. Techniekhulp is niet gehouden tot nakoming van enige verplichting indien zij daartoe verhinderd is als gevolg van een omstandigheid die niet te wijten is aan haar schuld en die ook niet krachtens wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvatting(en) voor haar rekening komt.
7.2. Onder overmacht vallen bijvoorbeeld, maar uitdrukkelijk niet alleen, werkstaking, stagnatie in de aanvoer van benodigde zaken en brandstof, transportvertraging, brand en vergelijkbare omstandigheden bij Artikel 6: Keuring/Onderhoud en klachten
7.3. Indien Techniekhulp door overmacht of andere buitengewone omstandigheden niet of niet tijdig in staat is om haar verplichtingen uit hoofde van de overeenkomst na te komen, heeft zij het recht om de overeenkomst binnen redelijke termijn uit te voeren, ofwel (indien nakoming binnen redelijke termijn niet mogelijk is) de overeenkomst geheel of gedeeltelijk ontbonden te verklaren.
7.4. De klant is in geval van overmacht niet gerechtigd om tot ontbinding van de overeenkomst over te gaan en/of schadevergoeding te vorderen.
7.5. Indien de tijdelijke overmacht langer dan zes maanden geduurd heeft, kan de klant overgaan tot ontbinding van de overeenkomst zonder dat hij recht heeft op een schadevergoeding. Techniekhulp blijft gerechtigd tot betaling van haar toekomende prijs.

Artikel 8: Aansprakelijkheid en vrijwaring

8.1. Tenzij sprake is van opzet of grove schuld van Techniekhulp, is Techniekhulp jegens de klant niet aansprakelijk voor schade, uit welke hoofde dan ook ontstaan, daaronder begrepen alle directe en indirecte schade zoals gevolg- of bedrijfschade en dus o.a. ook niet voor:
-schade veroorzaakt door het niet of niet tijdig opleveren van het verhuurde tengevolge van overmacht of stoornis in het bedrijf van verhuurder door welk oorzaak ook;
-schade veroorzaakt door nodig blijkende vervanging, herstel of storing, zowel indien deze het gevolg zijn van normale slijtage van het gehuurde als door welke oorzaak ook;
-schade veroorzaakt door of met het gehuurde, door welke oorzaak dan ook veroorzaakt; huurder vrijwaart verhuurder terzake tegen aanspraken van derden;
-bedrijfsschade die de huurder en/of een derde(n) lijdt/lijden in welke vorm dan ook veroorzaakt door beschadiging van, storing aan, het verloren gaan van of uitval van het gehuurde.
-schade aan eigendom van de klant of derden toebehorende roerende of onroerende zaken of personen;
-schade die het gevolg is van het niet voldoen van de door Techniekhulp geleverde of verhuurde roerende zaken aan wettelijke of andere overheidseisen;
-schade veroorzaakt door derde(n) die met instemming van de klant door Techniekhulp is (zijn) ingeschakeld; de huurder heeft geen recht om betaling van de huurprijs te weigeren, danwel ontbinding van de huurovereenkomst en/of schade-vergoeding te vorderen op grond van beweerde wanprestatie aan zijde van verhuurder, behoudens in geval van opzet aan de zijde van verhuurder zelf.
8.2. Techniekhulp is in ieder geval niet aansprakelijk voor schade voorzover deze het bedrag te boven gaat dat Techniekhulp van een verzekeringsmaatschappij zal hebben ontvangen.
8.3. Indien en voorzover op Techniekhulp enige aansprakelijkheid mocht rusten, uit welke hoofde dan ook, is deze aansprakelijk te allen tijde beperkt tot een bedrag van maximaal 6 maal de huurprijs van het gehuurde per maand, met dien verstande dat deze aansprakelijkheid maximaal 2.250,- euro per schadegeval of samenhangende reeks van gevallen kan bedragen.
8.4. Schadevorderingen ten gevolge van het hierboven vermelde dienen binnen 8 dagen na het ontstaan daarvan of zo veel eerder als de klant de schade had kunnen onderkennen, bij Techniekhulp per aangetekend schrijven te worden gemeld, op straffe van verval van iedere aanspraak op schadevergoeding door de klant.
8.5. Voor schade veroorzaakt door het opvolgen van aanwijzingen van de klant of door het werken met zaken, werknemers en/of hulppersonen van de klant is Techniekhulp  niet aansprakelijk.
8.6. Techniekhulp is niet aansprakelijk voor schade indien de klant zelf wijzigingen heeft aangebracht in of werkzaamheden heeft verricht aan het door Techniekhulp geleverde/gepresteerde en/of indien de klant deze zaken/prestaties voor andere dan normale (bedrijfs)doeleinden heeft aangewend. Evenmin is Techniekhulp aansprakelijk indien de klant de gebruikshandleiding niet heeft nageleefd.
8.7. De klant vrijwaart Techniekhulp voor alle aanspraken van derden wegens schade, opgetreden door of in verband met de door Techniekhulp geleverde zaken of prestaties.

Artikel 9: Eigendomsrecht

9.1. Gehuurde of geleverde zaken worden nimmer eigendom, tenzij de klant een door Techniekhulp  uitgeschreven nota kan tonen, die ook door de klant aan Techniekhulp betaald is. Het is huurder verboden op de door Techniekhulp verhuurde zaken een vuist- of bezitloos pandrecht ten behoeve van een derde te vestigen.

Artikel 10: Schade en verzekering

10.1 Gedurende de huur is het gehele risico van het gehuurde voor rekening van de huurder, onverschillig door welke gebeurtenis, handeling of niet-handeling de beschadiging of het verloren gaan is veroorzaakt, derhalve ook in geval van overmacht. Schade uit dien hoofde aan het gehuurde ontstaan, is huurder verplicht aan verhuurder te vergoeden en wel voorzover de waarde tussen partijen overeengekomen is, op basis van die waarde. Huurder is verplicht iedere beschadiging en/of verloren gaan van het gehuurde onmiddellijk aan verhuurder te melden. Huurder is verplicht de huurprijs door te betalen, totdat hij de schade aan verhuurder heeft vergoed. Huurder is verplicht verhuurder te vrijwaren tegen alle vorderingen tot vergoeding van schade, tijdens de huur aan derden berokkend door het gehuurde danwel door het gebruik van het gehuurde.
10.2 Huurder is verplicht het gehuurde te verzekeren en verzekerd te houden tegen alle normaal te verzekeren risico’s, waaronder in elk geval diefstal, brand, waterschade, vernieling etc. Huurder is verplicht op verzoek van verhuurder het bewijs van gesloten verzekering te leveren middels het overleggen van de polis met voorwaarden. Indien verhuurder de gesloten verzekering niet acceptabel acht, is huurder verplicht een nieuwe en/of aanvullende verzekering te sluiten ter verzekering van het gehuurde. Huurder verplicht zich, op eerste verzoek van verhuurder, zijn rechten ten opzichte van de verzekeringsmaatschappij aan verhuurder te cederen. Het is huurder niet toegestaan deze vorderingen aan derden te verpanden en/of te cederen.

Artikel 11: Opschorting en ontbinding

11.1. Het is huurder niet toegestaan enig door huurder verschuldigde bedrag te verrekenen met bedragen welke verhuurder aan hem verschuldigd mocht zijn. Huurder is evenmin gerechtigd tot opschorting van de betaling uit hoofde van de gesloten huurovereenkomst in verband met enige andere door huurder gesloten overeenkomsten, behoudens voorzover huurder een natuurlijke persoon betreft die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf.
11.2. Indien de klant een of meer van zijn verplichtingen voortvloeiende uit de overeenkomst niet, niet tijdig of niet behoorlijk nakomt, is Techniekhulp  gerechtigd om zonder nadere ingebrekestelling en rechterlijke tussenkomst en zonder gehouden te zijn tot enige schadevergoeding de levering van zaken en/of prestaties op te schorten en/of de desbetreffende overeenkomst- door middel van een schriftelijke mededeling aan de klant- met directe ingang te ontbinden, zulks onverminderd alle overige aan Techniekhulp toekomende rechten.
11.3. Naast de overige aan Techniekhulp toekomende rechten, kan Techniekhulp de overeenkomst met de klant te allen tijde zonder nadere ingebrekestelling en rechtelijke tussenkomst of zonder schadeplichtigheid jegens de klant- door middel van een schriftelijke mededeling aan de klant- met directe ingang ontbinden indien de klant zijn opeisbare verplichtingen onbetaald laat, indien de klant insolvent wordt, in staat van faillissement wordt verklaard, surseance van betaling wordt aangevraagd, indien de klant tot boedelafstand overgaat, komt te overlijden of onder curatele wordt gesteld, indien de klant zijn bedrijf staakt danwel overdraagt danwel substantieel wijzigt en/of beslag onder hem wordt opgelegd dat niet binnen dertig dagen na datum beslaglegging zal zijn opgeheven.

Artikel 12: Transport, verpakking en risico-overgang.

12.1. De wijze van transport, verpakking, etc. wordt, indien geen andere aanwijzingen door koper zijn gegeven, door ons bepaald, zonder dat wij daarvoor enige aansprakelijkheid dragen en zonder dat wij verplicht zijn de verpakking
terug te nemen.
12.2. De verzending van de zaken geschiedt steeds, dus ook in geval van franco levering, voor rekening en risico van
koper, zelfs dan wanneer de vervoerder vordert dat op vrachtbrieven, vervoeradressen, enz. de clausule voorkomt
dat alle vervoerschaden voor rekening en risico van de afzender (verkoper) zijn.
12.3. Het risico van de door ons aan koper te leveren zaken gaat op koper over op het moment dat de zaken ons bedrijfspand / magazijn of leverancier hebben verlaten.

Atikel 13: Terugname van ongebruikte goederen

13.1 Goederen die door ons conform bestelling zijn geleverd, worden door ons niet terug genomen. Uit coulance overwegingen zijn wij echter in bepaalde gevallen bereid - na overleg - goederen terugte nemen, echter uitsluitend onder de voorwaarde dat ze ongebruikt zijn.
13.2 De retour te zenden goederen dienen in de originele, onbeschadigde en onbeschreven fabrieks-verpakking, vergezeld van kopie factuur en een volledig ingevuld
retourformulier van Techniekhulp (dit formulier vindt de website onder leveringsvoorwaarden), franco aan ons adres, Eksterstraat 114 1742 EX Schagen te worden geleverd.
13.3 Op de creditnota van Techniekhulp zullen de volgende behandelingskosten in rekening worden gebracht: 10% van de factuurwaarde tot een maximum van € 135,-, de verzendkosten van de oorsprongkelijke levering. De minimale behandelingskosten bedragen € 15,- 
13.4 Goederen die vanaf onze factuurdatum meer dan 1 maand oud zijn of beschadigd of al ingebouwd zijn geweest of beneden een netto waarde van € 100,- zijn worden niet door Techniekhulp terug genomen. Dit geldt tevens voor alle goederen die speciaal besteld of in opdracht van klant gemaakt zijn.

Artikel 14: Afbeeldingen

Aan Alle afbeeldingen in catalogus of website behorende aan Techniekhulp kunnen geen rechten worden ontleent, deze zijn uitsluitend een indicatie en constant onderhevig aan veranderingen.

Artikel 15: Toepasselijk recht en geschillen

15.1. Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van Techniekhulp  is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Artikel 16: Transport, verpakking en risico-overgang

16.1. De wijze van transport, verpakking, etc. wordt, indien geen
andere aanwijzingen door koper zijn gegeven, door ons
bepaald, zonder dat wij daarvoor enige aansprakelijkheid
dragen en zonder dat wij verplicht zijn de verpakking terug te
nemen.
16.2. Het risico van de door ons aan koper te leveren zaken gaat op
koper over op het moment dat de zaken ons
bedrijfspand/magazijn hebben verlaten.
16.3. Bij leveringen dienen de verpakking en inhoud vóór onder-
 tekening gecontroleerd te worden en eventuele beschadigingen
 op de vrachtbrief te vermelden en desnoods een foto te maken.
 Transportschades kunnen alleen in behandeling genomen worden
 indien men binnen 24 uur een melding maakt en tevens een
 kopie van de vrachtbrief met aantekening is bijgevoegd.

Artikel 17: Garantie en reclame.

17.1. Gebreken welke uitsluitend of in overwegende mate het gevolg
zijn van een door ons ontworpen onjuiste constructie en/of
door ons gedane gebrekkige afwerking en/of door ons gebruikt
slecht materiaal, zullen door ons met inachtneming van het
hierna sub 2 t/m 6 gestelde kosteloos worden hersteld indien
aan de navolgende voorwaarden is voldaan:
a. Het gebrek moet zijn ontstaan voor het einde van de
periode van 12 maanden na de levering;
b. Het gebrek dient binnen 14 dagen na ontdekking schriftelijk
te onzer kennis te zijn gebracht;
c. De gebrekkige zaak of foutief geleverde goederen dienen op ons verzoek franco aan ons te
worden geretourneerd.
17.2. Bij gegrondbevinding van de klacht zijn wij verplicht te onzer
keuze, hetzij de gebrekkige zaak te repareren, danwel de
gebrekkige zaak, of onderdeel daarvan, te vervangen. Is reparatie of vervanging niet mogelijk, dan vergoeden wij aan koper de kostprijs van de gebrekkige zaak of het onderdeel daarvan. Goederen die ter reparatie of retournering worden teruggezonden
dienen met een begeleidend schrijven, binnen 48 uur (voor foutief geleverde goederen) franco, voorzien van kopie factuur,aan Klimaat Totaal te worden teruggezonden.
Bij het ontbreken van een duidelijke fout/klachtomschrijving
wordt een standaard onderzoeksbedrag van EUR 45,- in
rekening gebracht.
17.3. Volgende ongebruikte goederen worden door ons niet
teruggenomen:
a. Goederen die vanaf onze factuurdatum ouder zijn dan één
maand.
b. Goederen die al ingebouwd zijn geweest en/of beschadigd.
c. Goederen die speciaal zijn besteld.
d. Goederen beneden een netto waarde van EUR 100,-
e. Alle goederen die niet vergezeld gaan van kopie factuur en
duidelijke schriftelijke motivatie, worden niet in behandeling genomen. Bovengenoemde
richtlijnen gelden ook wanneer de retourzending door u
vooraf telefonisch is aangekondigd. Wij benadrukken dat wij
deze richtlijnen strikt zullen toepassen.
f. Goederen die niet in de originele staat verkeren en/of niet
in de originele verpakking zitten

Artikel 18: Slotbepaling

18.1. Mocht een der bepalingen van deze voorwaarden ongeldig zijn en/of worden nietig verklaard, dan wordt daardoor de geldigheid van de overige bepalingen niet aangetast. In plaats van het ongeldige en/of nietig verklaarde artikellid wordt geacht alsdan een bepaling te zijn overeengekomen, die in het kader van hetgeen rechtens mogelijk is de bedoeling en de geest van het ongeldig en/of nietig verklaarde artikellid het meest benadert.
18.2. Techniekhulp kan deze voorwaarden in de toekomst te allen tijde wijzigen.
18.3 Mits anders overeengekomen zal Techniekhulp reistijd als gewerkte uren in rekening brengen. Hiernaast zullen de gereden kilometers in rekening gebracht worden.

21 maart 2023

Inloggen

Login

Aanmelden

Wachtwoord vergeten?


E-mailadres:
Wachtwoord:

Producten in beeld

DAB NKM-G/NKP-G

€ 1.066,04
Meer

CAPILLAIRE LEIDING

€ 47,16
Meer

Contactgegevens

Techniekhulp.nl
Eksterstraat 114
1742EX Schagen
t: 0224 85 05 52 / 0031 224 85 05 52
info@techniekhulp.nl

Btwnr. NL001522391B95
Sitemap

Deel deze pagina

Contact

  • Techniekhulp.nl
  • Eksterstraat 114
  • 1742EX Schagen
  • info@techniekhulp.nl

Catalogus 2014

Personeel aangeboden

Vacatures

 

Airconditioning

[noImage|NL|link;DWNLD;direct;52092|nvt|Bereken zelf uw airco]

Aspen condenspompen

Blue Diamond condenspompen

Cassettemodellen

Condenswaterpompen

Luchtgordijnen

Plafondonderbouw modellen

Satellietmodellen

Vloermodellen

VRF systemen

Wandmodellen

 

Bouwmaterialen

Bevestigingsmateriaal

Dakmaterialen

Gereedschappen


 

Compressoren

ACC

Aspera

Bitzer

Bristol

Carlyle

Carrier

Copeland

Cubigel

Daikin

Danfoss

DWM

Electrolux

Embraco

L'Unite Hermetique

Maneurop

Mitsubishi

Sanyo

Secop

Tecumseh

 

Electromotoren

Artiko

ATB

Bauknecht

Bi Sonic

Commonwealth

Coprel

Dutchi

EBM

Elco

Elina Fan

EMI Euro Motors

Fasco

FMV

Frascold

Friga Bohn

Gamko

Glems

Goedhart

Ma-Vib

Marathon

Multicomp

Plaset

Radlon

Siemens

SMEN

Süd Electric

Totaline

Ziehl Abegg

 

 

 

Electrotechniek

Bewegingsmelders

Magneetschakelaars

Mespatronen zekeringen

Motorbeveiligingen

Schakelaars

Thermische blokken

Tijdklokken

Verlichting en lampen

 

Gereedschap

Electrisch gereedschap

Handgereedschap

 

Grootkeukentechniek

Afzuigkappen

Fornuizen

IJsblokjesmachines

Koelkasten

Verhuur horeca apparatuur

Vrieskasten

 

Koeltechniekonderdelen

Compressoren

Condensors

Hygrostaten

Koelcompressoren

Expansieventielen

Filter drogers

Koeltechnisch gereedschap

Leidingen en fittingen

Magneetkleppen

Magneetspoelen

Manometers

Olieafscheiders

Olieniveauschakelaars

Ontdooiklokken

Pressostaten

Temperatuursensors

Thermometers

Thermostaten

Toerenregelaars

Verdampers

Warmtewisselaars


 

Luchtbehandeling

Hygrostaten

Kanalen en kleppen

Luchtbehandelingskasten

Regelapparatuur

Stoombevochtigers

Ventilatoren

 

Sanitair

Bidets

 

Verwarming

Afsluiters en kleppen

Boilers

CV ketels

Pompen

Radiatoren

Thermostaten

Vloerverwarming

Warmtepompen

Laat een bericht achter


Alle gegevens onder voorbehoud. Alle prijzen zijn exclusief BTW Techniekhulp.nl.
Inloggen | Sitehand - Design website met CMS | Ziber - Website software | SdH Vormgeving - /Team4 School - Eigentijdse Websites